lørdag den 2. maj 2009

Tænker du dig grundigt om når du skal sælge og markedsføre din bolig

Annoncering af din bolig du har til salg


Jeg er klar over at i nedgangs/krisetider skal man finde andre måder at tjene penge på, men der skal også være lidt mening med galskaben.


1) eksempel. har det aldrig undret dig hvormange bolig annoncer der i din lokal avis ????? - og så stil dig lige det her spørgsmål, hvor mange kender du i dit lokal område der har flyttet fra et hus til et andet i samme by ???? det er ikke mange vel.


Det den annoncering egentlig har til formål fra mæglerens sider er at, markedsføre sig selv over for evt kommende hus sælgere, SE MIG - JEG HAR MANGE BOLIGER TIL SALG - ergo er jeg god. Og hvem betaler så for mæglerens egen markedsføring. Ja nemlig..... DIG


Vær opmærksom på hvad du betaler for. Se det her billede, det er taget fra en salgsopstilling jeg har fået fingrene i.












Internet annoncering, 6000,- og det skal hertil siges at det ligger i den billige afdeling, nogle steder tager man helt op til 13000,- Hvad får du så for de penge ????


Du bliver lagt på mæglerens hjemme side, og bliver lagt på mæglernes fælles side, det tager ca. 15 min at lægge det online. Uhørt dyrt.........

Tim

1 kommentar:

  1. 6.000 kr pr. 15 min = 24.000 kr i timen eller 192.000 kr om dagen - damn, jeg vil sku da være ejendoms annoncør!! :-D

    SvarSlet