mandag den 4. maj 2009

REBOOT - The resurrection

Jeg har lige opdaget at der faktisk er Reboot i år den 25 -26 juni.

Det satte jo gang i minderne, man kan jo ikke sige Reboot uden at sige Thomas Madsen-Mygdal. Mr. Reboot himself.

Det er absolut de bedste arragementer der har været holdt i den danske internet branche so far.

I gamle dage glædede man sig til at der var Reboot, det var ligesom årets fest, og der blev gået til den både om dagen til den seriøse del af arragementet men så sandelig også om aftenen til den store fest.

Nu er det ligesom vores branche er blevet mere seriøs, eller også er vi alle bare blevet ældre, men der er også kommet flere arragementer på menukortet vi kan vælge imellem. Der er Sime , så har vi New media Days, og ikke mindst Ehandels prisen. Det er bare ligesom om at den stemning der var dengang til Reboot er væk - og den savner jeg sgu lidt (meget) faktisk.

Selvfølgelig ved jeg godt at vi skal glæde os over at vi er i den bedste medie branche (uha tænk på print) men jeg synes også vi skal passe på ikke at blive for seriøse - vi må ikke glemme at lege lidt engang imellem, ja jeg ved godt at finanskrisen hærger igennem mediamarkedet og lægger død og ødelæggelse bag os, men ikke desto mindre er det vigtigt at stoppe op engang imellem og nyde det du har omkring dig, nemlig en brandche der har eksisteret i Dk i godt og vel 15 år snart, men stadig er sprit ny.

Det er da et fantastisk privilegium at arbejde i en branche hvor vi ikke ved hvad der sker i morgen, da teknologien og mulighederne er uendelige og ingen ideer er utænkelige eller umulige.

Thomas - jeg håber du giver den gas, og får sparket noget af den gamle hygge in i reboot igen, så er jeg ihvert fald fan og ambasadør igen.

Tim

1 kommentar:

  1. Ja - det var sgu tider med de gamle Reboot dage. Kan ikke rigtigt sige, hvad det var der gjorde at den pludselig blev enormt kedelig at deltage i.

    Tror der gik lidt for meget DR og "designerbriller" i den og lidt for lidt entrepenør-knofedt og Internetbranche.

    Men det var nogen fede arrangementer. Dengang...

    SvarSlet