lørdag den 2. maj 2009

Begyndelsen

Kære læsere,

Mit navn er Tim Jensen og jeg er partner i Boliga, danmarks største uafhængige boligportal. http://www.boliga.dk/


Denne blog er skabt i frustration over, alle de ting jeg oplever foregår bag kulisserne på det danske bolig markedet. Der for vil jeg bruge denne side til bla. at få belyst Ejendomsmarkedet - Mæglermarkedet, og hvordan danskerne, bliver ført bag lyset af mæglerne - kæderne samt deres fælles forening.

Der foregår så meget politik på det her markedet at i skulle tro det var løgn, og jo længere tid jeg bevæger mig rundt i det, jo mere overrasket bliver jeg. Og disse ting vil jeg meget gerne dele med jer og høre jeres meninger om.

Jeg vil gøre hvad jeg kan for at holde denne blog opdateret, og tro mig der er rigeligt at materiale at debattere om.

Jeg kommer snart tilbage, nyd vejret og god weekend.

For en god ordens skyld vil jeg lige sige at alle de ting jeg skriver om her, er mine EGNE betragtinger, samt holdninger.

Tim

Ingen kommentarer:

Send en kommentar